Wednesday 9 September 2020

IKAN BAKAR TERANGKAT


 


 

ramai nya pengunjung kedai ni...
mesti sedap kan...
 


















antara menu yang ada


ambil sotong gergasai....besai wei...

nak goreng tepung


saya ambil pakej utk mkn 8 RM99.00
pakej tersebut merangkumi siakap 3 rasa/bakar
ikan cencaru bakar 
tomyam campur X2
kailan ikan masin X2
telur dadar X4
Nasi putih X8
Sirap Selasih X1jug

tomyam seafood
masalah nya ayam pon berapa ketui jer
seafood jgn ckp la....erm

telur dadar

Siakap 3 rasa
iakn tu garing..sedap..
cuma sos 3 rasa tu..Allah hai...
x rasa apa wei...


kailan ikan masin

sotong goreng telur asin RM35
yang ni saya order lain
boleh la....

ikan cencaru bakar
apa la rasa dia cmm ni..aduhai

nama kedai ikan bakar...tapi sambal ikan bakar rasa kelaut

dh la depa xtra caj sotong goreng tepung tu RM100
walhal kami hanya ambil sotong telur masin sahaja
so guys...sebelum blah dr kedai..double check resit yaa

pastu, ada beberapa staff kurang hajar
saya tanya, kenapa maknn saya x smpi..walhal meja dpn saya tu baru smpi & order....depa dpt dlu dr saya....staff ckp...pi la tgk kat sana....
omg.....ini kah cara anada melayan pelanggan???

memang saya blacklist kedai ni ya
dh la khualiti makanan pon ke laut
ada hati nk berlagak lg


No comments:

Post a Comment

إِنَّا ِلِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

Assalamualaikum.. إنَّا ِللهِ وإنَّا إلَيْهِ رَاجِعُوْن Al-Fatihah.. Untuk makluman semua Yusaini Bin Yusof blogger  yusainitravel.blogspot...