Tuesday 1 January 2019

BIDOR STATION KOPITIAM CHERAS




WAKTU OPERASI : DIBUKA SETIAP HARI (12pm-12am)

PHONE : 0389587078

jika anda mahu kesana, jangan cari "Bidor Station" tidak akan jumpa, 
yang akan keluar adalah "Cheras damai Perdana"
ia adalah bidor station
anda semua jgn fening ya...hehehehe 

 slip order

disini pelbagai menu ada, jgn risau semua nya halal...
ahahahahahaha

 roti bakar @ roti stim pon ada tau....ols school

 ramai retis makan kat sini
nmpk x autograf depa...
gambaq pon ada...

 ini bahagian dalam

 bahagian luar

kaunter pembayaran

tandas
sungguh bersih & ibarat berada di kg2
nyaman seh.....ahahahahahaha

 enriched chocolate RM5.50
ini pendapat saya lah ya....
ini bukan coklat, tapi guna serbuk koko
dikit kehampaan...huhuhuhuh

 teh o limau RM2.50

 mi rebus tulang RM17.90
kuah pekat, likat & sedap
cuma isi pada tulang tu liat..keras...huhuhuuh

 sticky fuji noodles RM8.90
yes...ini saya paling suka, sup yg pedas melampau
mcm saya makan sup herba kat pantai dalam, tapi ni pedas dia tahap maksima....
memang menjadi pojaan hatiku..ahahahahahah
guna spagheti ya, bukan mee kuning
bahan2 x banyak, ada ayam & daun sup & taugeh sahaja....

oh ya....saya lupa nak cerita
air sampai awal, cuma makanan kami sampai dalam 40 minit
alasan print rosak, wat da fish?
nape staff anda tidak membuat pemeriksaan? walhal ketika itu cust bkn nya ramai
lantas saya bertanya pada staff nape lmbt smpi makanan saya? 
jawapan nya adalah x ckup pekerja, pekerja bercuti
bg saya, itu bukan jawapan yg pelanggan ingin tahu...itu masalah dalaman restoran
nasib baik honour memohon maaf....
 
overall perfect...cuma kelambatan makanan sampai...
memang terkesan ya....
restoran popular kot....

TOTAL : RM34.80

tiada service caj @ sst...
bersyukur disitu....alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

إِنَّا ِلِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

Assalamualaikum.. إنَّا ِللهِ وإنَّا إلَيْهِ رَاجِعُوْن Al-Fatihah.. Untuk makluman semua Yusaini Bin Yusof blogger  yusainitravel.blogspot...