Wednesday 2 May 2018

LEPAKING


LEPAKING
LOT 8099 BT 3 1/2
JALAN GOMBAK
53000 GOMBAK
KUALA LUMPUR

WAKTU OPERASI : 5pm-3am (setiap hari)

 bahagian hadapan

 yang pakai speck tu adalah honour Lepaking

 untuk order makanan...anda kene survey dahulu stole yang berada di situ
                            kemudian baru ke kaunter bayaran & order di kaunter bayaran yaa

semasa membuat bayaran di kaunter bayaran
sila ingat No. meja anda
kerana dari kaunter bayaran resit order anda akn terus dihantar ke stole yang anda pilih
kemudian staff stole tersebut akn menghantar makanan terus ke no. meja anda

inilah number meja yang anda harus ingat

 tempat wudhu
tekanan air yang sangat rendah...
bayangkan jika orang ramai mahu menggunakan nya??
apakah akn terjadi??? renung2 kan & slmt beramal..hehehehe

keadaan dalam surau yang sungguh indah..bersih....selasa
ada kipas yaa.....

keadaan didalam....banyak meja disediakan....
ia merangkumi 2 tingkat....
ketika ini...tingkat atas ada sambutan hari jadi....

pelbagai jenis gerai & menu ada terjual disini...
anda harus bijak memilih...heheheh

cuma saya terkilan...ada segelintir gerai tidak mempamerkan senarai harga...

 pasta spicy cream  RM19.00
memang pedas.cuma terlebih creamy....jadi mual
ayam tu best...like di grillll
so kene dengan sos pedas...i loike uals...
hehehehhe

 laksa biasa RM6.50
mangkuk besaq....portion boleh la...harapkan mangkuk besar jer..ahahahahah
pakej dengan lemiau, cili merah & pes udang

 Teh O ais limau RM3.50
puas hati minum...besar uals kole nya....

 thai green tea RM5.50

 laksa sarang RM9.50


TOTAL : RM44
untuk makan 3 orang

parkir RM4/entry

saya nk ingatkan kepada pengunjung Lepaking harus berhati-hati dengan pekerja "Valate Parkir"
terutama pekerja india....adalah seorang yang kurang ajar
saya parking di hadapan kilang bersebelahan 1 bangunan dari Lepaking, saya telah masuk dan membuat pesanan, lalu saya ke kereta semula, nak ambil barang tertinggal...ada pekerja parkir berbangsa melayu menyatakan...disini tidak boleh parkir...hanya valet parkir sahaja. Saya katakan...valet parkir anda sampai dikon merah sahaja, kete saya parkir selepas kon merah..so datang la pekerja valet india tersebut, maki hamun saya...yang saya geram..pekerja valet india tersebut mengatakan mahu pukul.!!!! Mahu Pukul ya!!!!!
OMG...ini adalah satu ugutan..lalu saya membuat aduan kepada pemilik Lepaking. Rupa-rupanya...tempat velt parkir tersebut tiada lesen...so saya boleh membuat aduan kepada DBKL & polis...atas ugutan & membuat parkir tanpa lesen
Pemilik Lepaking tersebut menyatakan, sebelum ini memang banyak aduan mengenai Valet parkir, boleh dikatan 90% aduan daripadanya.
Perkara ini saya tidak boleh mendiamkan diri...saya harus membuat aduan kepada DBKL secepat yang mungkin kerana saya tidak mahu pengunjung lain akan terkena seperti saya.

http://ispaaadbkl.dbkl.gov.my/eApps/sdmscasepool/SdmsCasePool/add.do

HATI-HATI GUYS..

No comments:

Post a Comment

إِنَّا ِلِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

Assalamualaikum.. إنَّا ِللهِ وإنَّا إلَيْهِ رَاجِعُوْن Al-Fatihah.. Untuk makluman semua Yusaini Bin Yusof blogger  yusainitravel.blogspot...